onsdag 28 april 2010

Why?

Satt och slötittade på Äntligen Hemma igår. Martin Timell har hållt på och byggt en carport sedan i julas. Har man inte intresse av att bygga en carport, så är det lätt att tappa lite intresse för programmet. Man slötittar helt enkelt. Ibland blir det ett inslag om när någon gör lampskärmar av kemtvättsgalgar, toarullar och tapetremsor (vilket påminner mig om att jag ska hämta Lillhjärtat från Fritids idag). Ibland får man se en man i hatt skotta bort 1 meter snö för att "äntligen få komma igång med komposteringen". Nu slötittar man väldigt mycket.

Sedan kommer det återkommande inslaget med Lulu. Bara en sån sak - Lulu. Hon gör säkert fina saker, men jag sitter bara och funderar på om hon fått en fläskläpp. Har hos slagit sig, stackars kvinna. Har Martin Timell råkat daska till henne med en takstol? Eller...nä...hon har väl inte gjort det där frivilligt? Nä...Jooo!

Vem, vem, vem tycker att det är snyggt? Hand upp!
Kan någon säga ett lyckat läppingrepp?
Linda Rosing, Nicole Kidman, Melanie Griffith, Meg Ryan, Natascha Peire...snyggt?

Nopp!

Sug bort fett från lår och midja, gör näsan rak, förstora eller förminska brösten, sätt löshår, tatuera er, gör allt vad ni vill - men läpparna tycker jag ni ska låta vara som dom är!

Däremot hade det varit kul om grabbarna körde igång med samma sak. Tänk er Fredrik Reinfeldt med nya pussläppar i valdebbatten...ja, jo, det skulle nog funka...

Ska maila min finfina idé till hans PR konsult...

Puss på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar