tisdag 3 november 2009

aldrig, Aldrig, ALDRIG!

Tragiskt! Det är det enda ord jag kan komma på. Tragiskt!
Jag såg inte hela programmet. Men det zappades förbi några gånger. Och under den korta tid jag såg, så fick jag bekräftat de allra värsta fördomarna jag går och bär på...det var tragiskt att se, och jag fick en klump av obehag i magen.


Jag hoppas att jag inte känner någon som åker till Ullared och köper skit i stora lass. Jag har fullt upp med att acceptera att folk åker till leråkern i Birsta - den stora köpcirkusen i Mittens rike.

Men gör jag det ändå, så tror jag inte att jag vill veta om det.

Keep it inside!

2 kommentarer:

  1. Har aldrig varit i Ullared. Men vad ska vi göra med alla glada människor som handlar på GeKås?
    T o m Peter Wahlbeck gillar ju Ullared.
    http://www.youtube.com/watch?v=7KhJGrxpv70

    SvaraRadera
  2. ETT - Bunta ihop dom och...
    TVÅ - T.o.m Peter Wahlbeck...eh?

    SvaraRadera