onsdag 8 april 2009

Bulls Eye!

Han fick ta till många knep, han domare Andersson, för att HV71 inte skulle lyckas kvittera matchen ikväll. "Horibla utvisningar", sa Petter Rönnqvist. "Knepiga avblåsningar och ett bortdömt (?) mål", säger jag, hockeyexperten från Mittens rike. Ja jösses...
Och det var ju inte första gången i årets slutspel som mannen utmärkte sig. Den mannen vill synas i tidningarna. No doubt!

Jag tackar gudarna ikväll för att jag inte kommer från Jönköping. Jag kan i och för sig komma på många vettiga anledningar om varför jag tackar dom för det, men det hör kanske inte hit.
Bilden på Thomas Andersson sitter förmodligen uppnålad mitt över Bulls Eye på darttavlorna på de flesta hak som ligger i närheten av Vätterns strand.

Men det får väl ändå sägas till slut - "I år va Pöjkera från Karlstad bäst"

Låt barmarksträningen börja.
Guldet det skall hem till Göteborg!
Om nu Thomas Andersson inte vill något annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar