fredag 13 mars 2009

Jaded!

Jodå, jag har varit ute och lufsat igen. 5,3 km. Och jag har lyckats komma på den perfekta låten att jogga till. Jaded av Ångebandet Takida. Undrar om det var så Rockern' tänkte när han skrev den? "Gött tempo, en bra låt att jogga till".

Detta kan i alla fall vara ett gott tips till F.Birging och Finnen som enligt rykten skall springa Göteborgsvarvet i år. Finnen har ju för övrigt inte börjat träna ännu, "-för det är ju 2 månader kvar". I alla fulla fall - Kör in Jaded i iPoden, loopa den ett antal gånger, spring i takt så har ni ett perfekt 5 min/km tempo. Handlake village é ju också en bra låt, men då lär hamna på 7 min / km, och då vinner man ju ingen uppskattning från publiken...Rock on'.


1 kommentar:

  1. Själv kör jag Kleerup i lurarna när jag lufsar på löpbandet. Det funkar rätt bra det också. Ska testa Takida.

    SvaraRadera