söndag 3 maj 2009

Midsommar i Bohuslän

När jag och Hjärtat skall bestämma något, så är det sällan långbänk. Det finns dom som skall kolla, jämföra, diskutera och ha sig i all evighet. Hos oss poppar ett popcorn upp hos någon av oss och därmed är det bestämt.
Jag ringde från Västkusten till Mittens rike och bad Hjärtat att surfa in för att titta på Bokenäs resorts hemsida.

"Skall jag boka?" var hennes svar...
"Du kan väl i alla fall titta lite först och se vad du tycker" bad jag...

Vid nästa telefonsamtal var det redan bokat och klart...så har jag det.

Så det blir 1 veckas havsutsikt, båtutflykt till Bassholmen, krabbfiske vid bryggan, dans runt midsommarstången, räkfrossor och dragspelsmusik.
En vecka som sedan helt naturligt avslutas med AC/DC på Ullevi. Vux!

Highway to Hell!

1 kommentar: